Wednesday 6 June 2012

Minggu berperang!


         Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Ceh! macam pembaca berita plak kan.. ngeh3! Okay! *berita on Perkara diatas dirujuki *berita off . kawan-kawan setuju tak kalau saye cakap minggu peperiksaan adalah minggu peperangan? sape setuju angkat kening sebelah! tidak ramai yang setuju rupanya. HAAAA??APA??tak boleh??? angkat kening gune jari je pon boleh.HAHA! Woooaahh!! :O ramai gak gang aku ghupenye. teheee~ Bersempena dengan minggu peperiksaan aku yang hanya di sekitar sudut *just around the corner, aku nak berkongsi penyakit aku dgn korang semua. EH! EH! jgn close dulu tab ni.. adoyaii penyakit ni bukan penyakit berjangkit atau penyakit keterunan, tapi mungkin hanya akan menyerang manusia-manusia yang kurang senjata seperti aku ni. ;D
Bile nak start study bukan main bersemangat lagi*tegakkan buku bace kuat -kuat.

Selepas beberapa minit masih boleh tahan mata

"Eh! letak buku atas meja lah, penat pulak tangan.MATA..please be nice" *konon

GAME OVER !

       Apa yang aku nak tekankan kat sini, penyakit tidur waktu study ni hanya menyerang pada subject-subject yang perlukan khidmat otak aku ni untuk menghafal je. Bila sampai subject mengira atau subject bergosip bukan main galok lagi otak aku meng'send' data kat anggota badan aku nih. Haish! musykilmusykil. If korang  ada tips terhebat abad ini meh la share dgn aku. Aku pon nak score subject menghafal macam korang jugeeekk... ^_^

No comments:

Post a Comment