Thursday 5 July 2012

Girlfriends

 Di tengah-tengah kesesakan jadual exam yang kelam kabut my girlfriends and i telah sebulat suara untuk memberi penghargaan kepada diri masing2. Haaa..mcm karangan kenn?

 Kisahnye mcm ni..bersempena gap exam yg panjang ni kebanyakan student balik rumah..tp aku decide utk stay dkt rumah usang ni je. SANGAT SEDIH!pleeaaaasee lah cepat habis exam ni!!nak balek!!!!:((( KENAPA TAK BALEK RUMAH?!!! yinwei...(kerana...) aku tahu kalau aku balik rumah aku akn lalai dgn dunia rumah ku sendiri..korg pon mesti tau kenn berjuta dugaan kat rumah yg boleh buat kite x pegang buku.. #psst!yg nerd tu aku tak tahu plak mcm mane.hehe tapi yg pastinye AKU mmg xkan pegang buku kalau dduk rumah teheee~:DDD

 So, utk meng'happy'kan hati dan diri ini aku and kwn2 aku keluar berjimba. Lokasi yg dipilih: IKEA (utk mkn meatball) and THE CURVE (utk jadi penyanyi sambilan) ;D
 

IKEA

girlfriends <3
B)
meatball . nyam3~
fara . dila
Gossip girls
fatin . me . chicken
THE CURVE
HOT!
:DDD
Happiness come from within :)))

2 comments: