Sunday 15 July 2012

Kecewa Untuk Kali ke-2 :(

Assalamualaikum w.b.t..

  Mesti korang nak tahu sgt ape benda yang membuatkan aku kecewa kenn?? ye aku tau ade yg ckp 'do i care??' tidak mengapa ye kawan2..aku suka org yg mcm tu..sbb suka? coz even org mcm tu tak care sgt pasal aku dia tetap luangkan mase untuk stalk aku..muahahaha! ok back to the mood. -_- Actually cuti sem kali ni adalah cuti sem yg ke-2 aku perlu gadaikan untuk menjalani 'practical' dimana org melayu pggil 'latihan industri' weheee~

  Aku tau...ramai yang ckp tak patut aku rase mcm ni kennn??sbb
      1. Practical kan boleh tambahkan pengetahuan awak cik athirah
      2. Secara tak langsung pengalaman awak akan lebih meluas dalam construction field ken...
      3. Kawan awak pon akan bertambah dan bertambah dan bertambah lagi #ate awok ken suke benor beteman
                   blablabla~

  Ya! aku tak nafikan semua yang diatas betul dan berasas! malah lebih banyak kebaikan yang aku boleh perolehi dari internship yg aku jalani. Tapi dari sudut lain disebabkan tempat practical agak jauh untuk ulang alik dari rumah aku terpaksa sewa bilik! means aku terpakse berjauhan dari family aku puasa kali ni.. :'( bila dah sewa bilik kompom2 penyewa bilik yang lain aku tak kenal dan perlu ambil mase utk kenal hati budi dan perasaan masing2 acceewah! bukan setakat tu je..kehidupan aku akan bertambah sunyi bile aku terperap dlm bilik je *sbb kalo nak pi kuaq jejalan ceq tak brape familiar sgt dgn kwasan tu..
   
  Mungkin ini adalah dugaan untuk aku capai cita2 aku. So dgn hati yang tabah, tepat jam 12.00 am bermulalah  episode 1 aku berpractical bersama 2 orang classmateku yang senget macam aku. Doakan segalanya berjalan dengan terbaik ye kawan-kawan. Sayang korang semua!!! xoxo ;DDD

Bersedia untuk penuhkan meja dgn colour!^_^
Ihsan google


4 comments:

  1. sama la kite ):
    aku kena menumpang umah sedara ni.. nak duk umah sendiri...sobsob

    ReplyDelete
    Replies
    1. kennn??? Harap bulan puase ni dapat kumpul pahala banyak2 dgn kesabaran berjauhan dri family..amin.huhu

      Delete